
Joidenkin mielestä maailmassa ei ole koskaan riittävästi kissan kuvia.
He saattavat olla hyvinkin oikeassa. Mutta tässä tilanteessa avaimista tulisi löytyä kissan kuvan lisäksi myös löytöavain-tunniste.
Avaimeni tipahtivat taskustani, kuulin jonkin epämääräisen kilahduksen kyllä siinä pyöräillessäni mutta en jäänyt syksyn pimeydessä katsomaan taakseni. Kun olin lähdössä tanssitunniltani, näin kännykän kautta että olin saanut meilin löytyneestä avaimesta. Tein muutaman minuutin kurvaisun löytäjän talon alaoville, josta sain avaimeni. Tämä löytäjä oli meinannut viedä avaimet poliisilaitoksen postilaatikkoon (joka oli myös siellä lähellä), mutta löytänyt sitten (onneksi!) tekstin, jossa oli koodi avaimesta ilmoittamiseen.
Toimi täydellisesti ja on muutenkin aina tuomassa turvaa, jos avain sattuisi uudelleen hukkumaan.
" Suurkiitos hyvästä palvelusta! Kadonnut avain löysi omistajalle :) Avain oli pudonnut hotellin terassille, josta työntekijä sen löysi ja heti seuraavana päivänä sain sähköpostiviestiä vastaanotosta. Hekin innostuivat löytöavain palvelusta:) monet säästävät varmasti suuria summia, kun vältytään lukkojen uudelleen sarjoittamiselta varsinkin vuokra-asunnoissa. "
" Sen jälkeen kun olen hankkinut Löytöavain-merkinnän avaimiin, en ole enää ole ollut huolissani avainten katoamisesta. Olen itse joskus löytänyt avaimia, ja on ollut turhauttavaa tietää että joku näitä avaimia jossain kaipaa, mutta ei ole oikein mitään keinoa palauttaa niitä.
Kiitos tästä hienosta palvelusta, on hienoa havaita että toiminta jatkuu ja on vakaalla pohjalla! "
" Minulta katosi kerran avaimet kun olin ulkoiluttamassa koiria. Olin etsimässä enkä löytänyt ja sitten tuli ilmoitus että täällä on. Kiitos, homma pelaa. "
" En ole varsinaisesti vielä tarvinnut löytöavain -palvelua mutta avainnipussa on nyt rekisteröitymisestä saakka ollut koodinumero ja löytöavain -osoite.
Ajattelen ainakin että mahdollisen katoamistapauksen yhteydessä saan avaimet takaisin melko varmasti."
" Minulla ovat avaimet pysyneet tallessa, mutta hyvä olla kaiken varalta tällainen palvelu käytössä, eihän sitä tiedä milloin ne avaimet on hukassa syystä tai toisesta. "
" Olin kauppakeskuksessa ostoksilla perheen kanssa. Sain tekstiviestin puhelimeeni, että avaimeni on info-pisteessä haettavana. Olin aluksi hämilläni mutta sitten tarkistin että avaimen olivat tosiaan tippuneet. Loistava palvelu, suosittelen kaikille! "
Ensimmäisen kuvan avaimenperässä on varsin perinteinen kissan kuva. Toisessa avainnipussa löytöavain-tunniste. Kriittinen ero tässä on se, että toinen pudonneista avainnipuista palautuu omistajalleen nopeasti - toinen ei todennäköisesti koskaan. Tee fiksu valinta - ota avainturva käyttöösi jo tänään.
He saattavat olla hyvinkin oikeassa. Mutta tässä tilanteessa avaimista tulisi löytyä kissan kuvan lisäksi myös löytöavain-tunniste.
Löytöavain-tunnistetagista löytyy uniikki ilmoituskoodi, sekä selkeät ohjeet löytöilmoituksen tekemiseen. Löytöilmoituksen tekeminen on helppoa, onnistuu vaivattomasti esim. kännykällä.
Palvelun avulla 9 kymmenestä avaimesta palautuu omistajalleen jo samana päivänä.
Tähän on yksinkertainen syy:
ihmiset haluavat auttaa, kun se
tehdään mahdolliseksi (ja helpoksi).
Löytöilmoituksen tekeminen sujuu näppärästi vaikka paikan päällä kännykällä, tunnistetagista löytyvän QR-koodin avulla. Koska avaimen palautumiseen ei liity turhia välikäsiä, vastaanotat löytöilmoituksen jopa ennen kuin edes huomaat avaimiesi kadonneen.
Koti, auto, mökki tai pyörä - löytöavain-tunnistetagi tulisi olla jokaisen avainnipussa.
Myös lapsille, senioreille ja erityisryhmille löytöavain-palvelu tuo verratonta lisäturvaa.
Esim. lasten avaintiedot voidaan ohjata vanhemmille, jolloin vanhemmat saavat välittömästi tiedon avaimen katoamisesta/löytymisestä.
Palvelun tarjoaja tuottaa Palvelun parhaaksi katsomallaan tavalla. Palvelun tarjoajalla on oikeus ilman korvausvelvollisuutta asiakkaalle keskeyttää asiakkaan pääsy Palveluun tai muutoin keskeyttää Palvelun toimittaminen, jos se on tarpeen verkon tai Palvelujen kehittämiseksi tai muuttamiseksi, puutteellisuuksien ja vikojen korjaamiseksi, teleliikenteen turvaamiseksi tai muista huolto- tai ylläpitotöistä taikka laista, viranomaisen määräyksistä tai muista vastaavista syistä johtuen.
Tarkat tuotekuvaukset ja tuotepakettiominaisuudet löytyvät tuotevalintasivulta.
Tuotepaketeista aktivointipaketti ei sisällä tunnisteperiä.
Tunnisteperien väritys, kuviointi ja ulkoasu saattaa poiketa sivustolla esillä olevista mallikuvista.
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@loytoavain.fi
Tilaukset toimitetaan ensisijaisesti suoraan asiakkaan kotiosoitteeseen tai postitoimipaikkaan, josta tilauksen voi noutaa. Tieto tilauksen toimitustavasta annetaan tilauksen tekemisen yhteydessä.
Kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukaan kuluttajalla on etämyynnissä oikeus peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä Palvelulle 14 päivän määräajassa. 14 päivän peruuttamisaika alkaa siitä hetkestä, kun asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen. Tavaran osalta peruutusaika alkaa kuitenkin tavaran vastaanottamisesta, jos tavara vastaanotetaan myöhemmin kuin tilausvahvistus.
Mikäli kuluttaja haluaa peruuttaa sopimuksen, tulee hänen tehdä peruuttamisilmoitus sekä palauttaa kaikki toimitetut tavarat (kuten tunnisteperä-kortit) ehjänä ja käyttämättömänä takaisin Palvelulle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen. Jos palvelu tai tavara on aktivoitu ja/tai otettu käyttöön, asiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta.
Vapaamuotoinen peruutusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: asiakaspalvelu@loytoavain.fi
Asiakkaan on viivytyksettä palautettava vastaanottamansa tunnisteavaimenperät tai muu vastaavat hyödykkeet ehjänä ja käyttämättömänä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palautus tulee tehdä mahdollisuuksien mukaan alkuperäisessä pakkauksessa, kaikki oheistarvikkeet mukaan lukien.
Tilanteissa, joissa rahaa palautetaan asiakkaalle Palvelun toimesta, palautus tapahtuu mahdollisimman pian sen jälkeen kun palautettu hyödyke on saapunut Palvelulle. Hyödyke tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa uudenveroisena kaikkine mukana mahdollisesti olleine lisätarvikkeineen. Rahan palautus tehdään mahdollisuuksien mukaan samalle luottokortille tai muulle kortille taikka pankkitilille, jolta maksusuoritus Palvelulle on tehty. Epäselvissä tai ongelmallisissa tapauksissa Palvelu on yhteydessä asiakkaaseen ennen rahan palautusta.
Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.
Arvostamme palautettasi. Auta meitä kehittämään palvelua entistä paremmaksi.