REKISTERI- JA TIETOSUOJASELOSTE

1. Rekisterinpitäjä

Webfigure Oy / Löytöavain.fi

2. Rekisteriasioiden yhteystieto

Löytöavain-palvelun asiakaspalvelu: asiakaspalvelu@loytoavain.fi

3. Rekisterin nimi

Löytöavain Asiakastietorekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on:

Tuotteidemme ja palveluidemme toimittaminen ja kehittäminen esimerkiksi kyselytutkimuksella, sopimus- ja muiden lupaustemme ja velvollisuuksiemme täyttäminen, asiakassuhteemme hoitaminen, palvelun ylläpidon suorittamat tutkimus- ja tilastointitarkoitukset.

Käsittelemme henkilötietoja myös, jotta voimme laskuttaa asiakkaitamme

5. Rekisterin tietosisältö - mitä tietoja käsittelemme?

Käsittelemme Rekisterissä käyttäjän itsensä antamia henkilötietoja.
Lomakkeelta tallennetaan ne yhteystiedot (nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero), jotka esimerkiksi palautteen lähettäjä on ilmoittanut sekä palaute.

6. Säännönmukaiset tietolähteet - mistä saamme tietoja?

Asiakkaiden henkilötietoja kerätään pääsääntöisesti asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittamien tietojen perusteella sekä asiakkaan ilmoittamien tietomuutoksien pohjalta. Tietoja voidaan satunnaisesti hankkia VRK/Väestötietojärjestelmästä, Postin osoitetietojärjestelmästä, puhelinyhtiöiden yhteystietorekistereistä ja muista vastaavista yksityisistä ja julkisista rekistereistä.

7. Kenelle luovutamme ja siirrämme tietoja sekä siirrämmekö tietoja EU:n tai ETA:n ulkopuolelle?

Tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle markkinointitarkoituksiin eikä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

8. Mitkä ovat sinun oikeutesi rekisteröitynä?

Rekisteröitynä sinulla on oikeus tarkastaa itseäsi koskevat henkilörekisteriin tallennetut tiedot ja vaatia virheellisen tiedon oikaisua tai poistamista. Sinulla on myös oikeus peruuttaa suostumuksesi tai muuttaa sitä.

Rekisteröitynä sinulla on tietosuoja-asetuksen mukaisesti (25.5.2018 lukien) oikeus vastustaa tai pyytää tietojesi käsittelyn rajoittamista sekä tehdä valitus henkilötietojen käsittelystä valvontaviranomaiselle.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Manuaalinen aineisto
Manuaalista aineistoa ei ole.

Sähköisesti tallennetut tiedot
Asiakastietoja sisältävän järjestelmän käyttöön ovat oikeutettuja vain ne työntekijät, joilla työnsä puolesta on oikeus käsitellä asiakastietoja. Kullakin käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana järjestelmään. Työtiloissa liikkumista valvotaan kulkuluvilla. Tiedot kerätään tietokantoihin, jotka ovat palomuurein, salasanoin ja muilla teknisillä keinoilla suojattuja. Tietokannat ja niiden varmuuskopiot sijaitsevat lukituissa tiloissa ja tietoihin pääsevät käsiksi vain tietyt ennalta nimetyt henkilöt.

10. Keneen voin olla yhteydessä?

Kaikki tätä selostetta koskevat yhteydenotot ja pyynnöt tulee esittää kirjallisesti kohdassa kaksi (2) nimetylle yhteyshenkilölle tai taholle.

11. Yleistä

Webfigure Oy varaa oikeuden muuttaa rekisteriselosteen sisältöä ilmoittamatta tästä erikseen rekisteröidylle. Muutokset voivat olla tarpeen palvelujemme kehittymisen vuoksi tai esimerkiksi asiaankuuluvien lakien muutosten vuoksi. Rekisteröidyn vastuulla on tutustua rekisteriselosteen sisältöön säännöllisesti.

Käyttö-,Palvelu- ja tilausehdot

Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin tuotetta tai tilausta koskeviin kysymyksiisi.

Löytöavain.fi-palvelu jäljempänä "Palvelu(t)", Webfigure Oy jäljempänä "Palvelun tarjoaja".

Palvelun toiminnallisuus

Palvelun tarjoaja tuottaa Palvelun parhaaksi katsomallaan tavalla. Palvelun tarjoajalla on oikeus ilman korvausvelvollisuutta asiakkaalle keskeyttää asiakkaan pääsy Palveluun tai muutoin keskeyttää Palvelun toimittaminen, jos se on tarpeen verkon tai Palvelujen kehittämiseksi tai muuttamiseksi, puutteellisuuksien ja vikojen korjaamiseksi, teleliikenteen turvaamiseksi tai muista huolto- tai ylläpitotöistä taikka laista, viranomaisen määräyksistä tai muista vastaavista syistä johtuen.


Tuotteet

Tarkat tuotekuvaukset ja tuotepakettiominaisuudet löytyvät tuotevalintasivulta.

Tuotepaketeista aktivointipaketti ei sisällä tunnisteperiä.

Tunnisteperien väritys, kuviointi ja ulkoasu saattaa poiketa sivustolla esillä olevista mallikuvista.


Yleistä palvelusta

Tilausvahvistus toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse välittömästi tilauksen jälkeen. Asiakas on itse vastuussa antamiensa tietojen virheettömyydestä. Käyttääkseen palvelua, asiakkaalla tulee olla toimiva sähköpostiosoite.

1. MYYJÄN YRITYS- JA YHTEYSTIEDOT

Webfigure Oy
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@loytoavain.fi


2. TILAUSTEN TOIMITTAMINEN

Tilaukset toimitetaan ensisijaisesti suoraan asiakkaan kotiosoitteeseen tai postitoimipaikkaan, josta tilauksen voi noutaa. Tieto tilauksen toimitustavasta annetaan tilauksen tekemisen yhteydessä.


3. PERUUTTAMISEHDOT

Kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukaan kuluttajalla on etämyynnissä oikeus peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä Palvelulle 14 päivän määräajassa. 14 päivän peruuttamisaika alkaa siitä hetkestä, kun asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen. Tavaran osalta peruutusaika alkaa kuitenkin tavaran vastaanottamisesta, jos tavara vastaanotetaan myöhemmin kuin tilausvahvistus.

Mikäli kuluttaja haluaa peruuttaa sopimuksen, tulee hänen tehdä peruuttamisilmoitus sekä palauttaa kaikki toimitetut tavarat (kuten tunnisteperä-kortit) ehjänä ja käyttämättömänä takaisin Palvelulle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen. Jos palvelu tai tavara on aktivoitu ja/tai otettu käyttöön, asiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta.


3.1 Peruuttamisilmoituksen tekeminen

Vapaamuotoinen peruutusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: asiakaspalvelu@loytoavain.fi



3.2 Palauttaminen

Asiakkaan on viivytyksettä palautettava vastaanottamansa tunnisteavaimenperät tai muu vastaavat hyödykkeet ehjänä ja käyttämättömänä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palautus tulee tehdä mahdollisuuksien mukaan alkuperäisessä pakkauksessa, kaikki oheistarvikkeet mukaan lukien.



3.3 Rahan palauttaminen peruuttamisstapauksissa

Tilanteissa, joissa rahaa palautetaan asiakkaalle Palvelun toimesta, palautus tapahtuu mahdollisimman pian sen jälkeen kun palautettu hyödyke on saapunut Palvelulle. Hyödyke tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa uudenveroisena kaikkine mukana mahdollisesti olleine lisätarvikkeineen. Rahan palautus tehdään mahdollisuuksien mukaan samalle luottokortille tai muulle kortille taikka pankkitilille, jolta maksusuoritus Palvelulle on tehty. Epäselvissä tai ongelmallisissa tapauksissa Palvelu on yhteydessä asiakkaaseen ennen rahan palautusta.



4. PALVELUN HINNASTO, LASKUTUS JA MAKSUEHDOT

Palvelut laskutetaan kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaan, hinnaston mukaisin ehdoin. Laskutus suoritetaan vuosilaskutuksena. Maksuaika on alkaen 14 päivän sisällä laskun päiväyksestä alkaen. Toimituksen mukana seuraa lasku, jolla maksu suoritetaan.

Mikäli laskua ei suoriteta maksuaikana lähetämme teille maksukehoituksen. Maksukehoituksesta toimisto veloittaa 5 euron muistutusmaksun. Tämän lisäksi veloitetaan viivästyskorko 9,5%:n vuosikoron mukaan. 

5. VOIMASSAOLOAIKA

Palvelujakson voimassaoloaika on yksi vuosi, alkaen tilausvahvistuksen tai tunnisteperien saapumisesta kuluttajalle. Kuluttajalla on mahdollisuus hyvissä ajoin ennen jakson päättymistä uusia tilaus.

6. ERIMIELISYYDET

Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.


Yleiset palvelu- ja käyttöehdot

Palvelu on lähtökohtaisesti käytettävissä jatkuvasti. Palvelun tarjoajan pyrkimyksistä huolimatta Palvelussa saattaa olla väliaikaisia tai pitkäkestoisia keskeytyksiä johtuen mm. ylläpidosta, yleisestä järjestelmän tai Internetin toimintahäiriöstä tai ns. ylivoimaisesta esteestä.

Mikäli käyttäjä rikkoo Palvelun käyttöehtoja tai tiettyyn palveluun liittyviä erityisehtoja, Palvelun tarjoajalla on oikeus sulkea ja poistaa ko. käyttäjän tili. Palvelun tarjoajalla on oikeus olla hyväksymättä käyttäjän rekisteröityminen sivustolle ja/tai sulkea käyttäjän tili tarvittaessa, mikäli on aihetta epäillä, että kyseinen käyttäjä käyttää palvelua lain vastaisiin tarkoituksiin tai ei noudata Palvelun käyttöehtoja.

Palvelun tarjoajalla on oikeus muuttaa Palvelun sisältöä tai poistaa Palvelun tai sen osien sisältöä, rakennetta, palveluaikoja, tai muita Palveluun liittyviä seikkoja.

Asiakas ei saa käyttää palveluja siten, että siitä aiheutuu haittaa Palvelulle tai sopimuskumppanin verkolle tai laitteistolle tai muille käyttäjille tai kolmansille osapuolille.

Palveluntarjoajalla on oikeus lisätä, muuttaa ja poistaa osia Palvelusta sekä lopettaa Palvelun ylläpitäminen osittain tai kokonaisuudessaan.

Nämä ehdot tulevat voimaan 1.1.2018 ja ovat voimassa toistaiseksi.
Jaa ideasi, anna palautetta tai kerro kokemuksistasi

Arvostamme palautettasi. Auta meitä kehittämään palvelua entistä paremmaksi.

Palaute
Saat mm. koko perheelle soveltuvan avainturvan
vain 1,95 €/kk!
Pelkästään yhden ura-avaimen teettäminen maksaa noin 28 euroa.
Yhden lukon uudelleen sarjoittaminen maksaa noin 140 euroa.
Miksi taatusti hyödyt palvelusta?
Anna meidän kertoa 5 merkittävää syytä suoraan sähköpostiisi.
Ilmoita löytöavaimesta
Kiitos, että mahdollistat avaimen palautumisen omistajalle!
Onko avaimessa/avainnipussa Löytöavain-tunniste?
Huom! Tunnistetagin ulkoasu
saattaa poiketa mallikuvasta.
Avaimien tiedustelu
Vastaamme tiedusteluihin pääsääntöisesti sähköpostilla, mikäli palveluun on jätetty avaimia koskeva löytöilmoitus.

Huomioi: Palvelun ylläpidolla ei ole koskaan hallussaan löytöavaimia, vaan pelkästään löytöilmoituksia avaimista.

Omat yhteystiedot
Avaimen ja oletetun katoamispaikan tietoja
Sulje
Salattu yhteys

Lähetä löytöilmoitus
suoraan avaimen omistajalle.

Ilmoittajan tiedot - ei pakollinen
Virheellinen koodi. Tarkista ilmoituskoodi. Please check the Notify ID.
Tarkista löytöilmoitusviesti.
Roskapostivarmenne
Kysymys: Mikä eläin haukkuu?
Kysymyksen tarkoitus on varmistaa, ettei lähettäjä ole roskapostirobotti.

Sulje
Salattu yhteys

Jätä löytöilmoitus.

Ilmoittajan tiedot - ei pakollinen
Nämä tiedot eivät näy ilmoituksessa.
Löytöpaikan tiedot
Löytöpäivämäärä
Mahdollinen avaimen noutopaikka
Kuvaus avaimesta / avainnipusta
Tarkista löytöilmoitusviesti.
Roskapostivarmenne
Kysymys: Mikä eläin haukkuu?
Kysymyksen tarkoitus on varmistaa, ettei lähettäjä ole roskapostirobotti.