
© Copyright Fiwi Oy - Fiksusti huolettomampi arki. | Sähköposti: asiakaspalvelu(ät)loytoavain.fi | Olemme Facebookissa.
Oheisella lomakkeella voit ilmoittaa helposti avainlöydöstä omistajalle.
Kiitos, että mahdollistat avaimen palautumisen oikealle taholle!
Palvelun tarjoaja tuottaa Palvelun parhaaksi katsomallaan tavalla. Palvelun tarjoajalla on oikeus ilman korvausvelvollisuutta asiakkaalle keskeyttää asiakkaan pääsy Palveluun tai muutoin keskeyttää Palvelun toimittaminen, jos se on tarpeen verkon tai Palvelujen kehittämiseksi tai muuttamiseksi, puutteellisuuksien ja vikojen korjaamiseksi, teleliikenteen turvaamiseksi tai muista huolto- tai ylläpitotöistä taikka laista, viranomaisen määräyksistä tai muista vastaavista syistä johtuen.
Tarkat tuotekuvaukset ja tuotepakettiominaisuudet löytyvät tuotevalintasivulta.
Tuotepaketeista aktivointipaketti ei sisällä tunnisteperiä.
Tunnisteperien väritys, kuviointi ja ulkoasu saattaa poiketa sivustolla esillä olevista mallikuvista.
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@loytoavain.fi
Tilaukset toimitetaan ensisijaisesti suoraan asiakkaan kotiosoitteeseen tai postitoimipaikkaan, josta tilauksen voi noutaa. Tieto tilauksen toimitustavasta annetaan tilauksen tekemisen yhteydessä.
Kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukaan kuluttajalla on etämyynnissä oikeus peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä Palvelulle 14 päivän määräajassa. 14 päivän peruuttamisaika alkaa siitä hetkestä, kun asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen. Tavaran osalta peruutusaika alkaa kuitenkin tavaran vastaanottamisesta, jos tavara vastaanotetaan myöhemmin kuin tilausvahvistus.
Mikäli kuluttaja haluaa peruuttaa sopimuksen, tulee hänen tehdä peruuttamisilmoitus sekä palauttaa kaikki toimitetut tavarat (kuten tunnisteperä-kortit) ehjänä ja käyttämättömänä takaisin Palvelulle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen. Jos palvelu tai tavara on aktivoitu ja/tai otettu käyttöön, asiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta.
Vapaamuotoinen peruutusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: asiakaspalvelu@loytoavain.fi
Asiakkaan on viivytyksettä palautettava vastaanottamansa tunnisteavaimenperät tai muu vastaavat hyödykkeet ehjänä ja käyttämättömänä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palautus tulee tehdä mahdollisuuksien mukaan alkuperäisessä pakkauksessa, kaikki oheistarvikkeet mukaan lukien.
Tilanteissa, joissa rahaa palautetaan asiakkaalle Palvelun toimesta, palautus tapahtuu mahdollisimman pian sen jälkeen kun palautettu hyödyke on saapunut Palvelulle. Hyödyke tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa uudenveroisena kaikkine mukana mahdollisesti olleine lisätarvikkeineen. Rahan palautus tehdään mahdollisuuksien mukaan samalle luottokortille tai muulle kortille taikka pankkitilille, jolta maksusuoritus Palvelulle on tehty. Epäselvissä tai ongelmallisissa tapauksissa Palvelu on yhteydessä asiakkaaseen ennen rahan palautusta.
Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.