"9 kymmenestä avaimesta palautuu omistajalle samana päivänä"

logo loytoavain

Asiakkaiden kokemuksia

Avaimeni tipahtivat taskustani, kuulin jonkin epämääräisen kilahduksen kyllä siinä pyöräillessäni mutta en jäänyt syksyn pimeydessä katsomaan taakseni. Kun olin lähdössä tanssitunniltani, näin kännykän kautta että olin saanut meilin löytyneestä avaimesta. Tein muutaman minuutin kurvaisun löytäjän talon alaoville, josta sain avaimeni. Tämä löytäjä oli meinannut viedä avaimet poliisilaitoksen postilaatikkoon (joka oli myös siellä lähellä), mutta löytänyt sitten (onneksi!) tekstin, jossa oli koodi avaimesta ilmoittamiseen.

Toimi täydellisesti ja on muutenkin aina tuomassa turvaa, jos avain sattuisi uudelleen hukkumaan.

-Maria M.

Löytöavain-tunnistetagi
-Meri

" Suurkiitos hyvästä palvelusta! Kadonnut avain löysi omistajalle :) Avain oli pudonnut hotellin terassille, josta työntekijä sen löysi ja heti seuraavana päivänä sain sähköpostiviestiä vastaanotosta. Hekin innostuivat löytöavain palvelusta:) monet säästävät varmasti suuria summia, kun vältytään lukkojen uudelleen sarjoittamiselta varsinkin vuokra-asunnoissa. "

-Tapio Lampen

" Sen jälkeen kun olen hankkinut Löytöavain-merkinnän avaimiin, en ole enää ole ollut huolissani avainten katoamisesta. Olen itse joskus löytänyt avaimia, ja on ollut turhauttavaa tietää että joku näitä avaimia jossain kaipaa, mutta ei ole oikein mitään keinoa palauttaa niitä.

Kiitos tästä hienosta palvelusta, on hienoa havaita että toiminta jatkuu ja on vakaalla pohjalla! "

- Lilian K.

" Minulta katosi kerran avaimet kun olin ulkoiluttamassa koiria. Olin etsimässä enkä löytänyt ja sitten tuli ilmoitus että täällä on. Kiitos, homma pelaa. "








- Pauli R.

" En ole varsinaisesti vielä tarvinnut löytöavain -palvelua mutta avainnipussa on nyt rekisteröitymisestä saakka ollut koodinumero ja löytöavain -osoite.

Ajattelen ainakin että mahdollisen katoamistapauksen yhteydessä saan avaimet takaisin melko varmasti."

-Arto Parkkila

" Minulla ovat avaimet pysyneet tallessa, mutta hyvä olla kaiken varalta tällainen palvelu käytössä, eihän sitä tiedä milloin ne avaimet on hukassa syystä tai toisesta. "





- Jenni Saarela

" Olin kauppakeskuksessa ostoksilla perheen kanssa. Sain tekstiviestin puhelimeeni, että avaimeni on info-pisteessä haettavana. Olin aluksi hämilläni mutta sitten tarkistin että avaimen olivat tosiaan tippuneet. Loistava palvelu, suosittelen kaikille! "


Onko sinulla kokemuksia löytöavain-palvelusta? Kuulisimme niistä mielellämme. Voit kertoa niistä tästä. Kiitos!

Paljon enemmän kuin avaimenperä..

Ensimmäisen kuvan avaimenperässä on varsin perinteinen kissan kuva. Toisessa avainnipussa löytöavain-tunniste. Kriittinen ero tässä on se, että toinen pudonneista avainnipuista palautuu omistajalleen nopeasti - toinen ei todennäköisesti koskaan. Tee fiksu valinta - ota avainturva käyttöösi jo tänään.

Avain maassa
Joidenkin mielestä maailmassa ei ole koskaan riittävästi kissan kuvia.

He saattavat olla hyvinkin oikeassa. Mutta tässä tilanteessa avaimista tulisi löytyä kissan kuvan lisäksi myös löytöavain-tunniste.

Avain maassa - löytöavain-tunniste
Avainnippu löytöavain-tunnisteella

Löytöavain-tunnistetagista löytyy uniikki ilmoituskoodi, sekä selkeät ohjeet löytöilmoituksen tekemiseen. Löytöilmoituksen tekeminen on helppoa, onnistuu vaivattomasti esim. kännykällä.

90 prosenttia pudonneista avaimista kyllä löydetään - kysymys kuuluukin miten niistä voi ilmoittaa nopeasti ja helposti suoraan omistajalle?

Avaimenperään ei ole järkevää liittää selkokielisiä yhteystietoja. Löytöavain-palvelun avulla voit käyttää turvallisesti ja salatusti ensisijaisia yhteystietoja avainnipussasi. Tiedot ovat tunnistetagin julkisen ilmoituskoodin takana, eikä avainta pystytä yhdistämään sen kohteeseen. Kuitenkin jos avaimesi häviää, saat löytöilmoituksen sähköpostiisi ja/tai tekstiviestillä suoraan kännykkään. Yksinkertaista ja fiksua!

Tee se vain mahdolliseksi

Lähtökohtaisesti lähes aina pudonneen avaimen joku löytää.

Tuttu ja turhauttava ongelma on ollut se, ettei löydöstä voi mitenkään ilmoittaa nopeasti ja suoraan omistajalle. Tämä ongelma on nyt ratkaistu!

Palvelun avulla 9 kymmenestä avaimesta palautuu omistajalleen jo samana päivänä.
Ja tähän on yksinkertainen syy: ihmiset haluavat auttaa, kun se tehdään mahdolliseksi (ja helpoksi).

Nopea ja tehokas

Löytöilmoituksen tekeminen sujuu näppärästi vaikka paikan päällä kännykällä, tunnistetagista löytyvän QR-koodin avulla. Koska avaimen palautumiseen ei liity turhia välikäsiä, vastaanotat löytöilmoituksen jopa ennen kuin edes huomaat avaimiesi kadonneen.

Todennetusti toimiva

Tuhannet ihmiset käyttävät jo löytöavain-palvelua. Lue asiakkaiden kokemuksia ja suosituksia tästä.

Löytöavain-banner

Löytöavain-banner
Sopii kaikille ja kaikkiin avaimiin

Koti, auto, mökki tai pyörä - löytöavain-tunnistetagi tulisi olla jokaisen avainnipussa.

Myös lapsille, senioreille ja erityisryhmille löytöavain-palvelu tuo verratonta lisäturvaa.

Mielenrauhaa arkeen

Esim. lasten avaintiedot voidaan ohjata vanhemmille, jolloin vanhemmat saavat välittömästi tiedon avaimen katoamisesta/löytymisestä.

Yrityksille, taloyhtiöille ja vuokranantajille

Säästöä: Pelkästään yhden ns. ura-avaimen teettäminen maksaa noin 25€.

Lisäksi Löytöavain-tunniste on yrityksille myös mainio asiakasetu ja liikelahja.

Käyttö-,Palvelu- ja tilausehdot

Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin tuotetta tai tilausta koskeviin kysymyksiisi.

Löytöavain.fi-palvelu jäljempänä "Palvelu(t)", Webfigure Oy jäljempänä "Palvelun tarjoaja".

Palvelun toiminnallisuus

Palvelun tarjoaja tuottaa Palvelun parhaaksi katsomallaan tavalla. Palvelun tarjoajalla on oikeus ilman korvausvelvollisuutta asiakkaalle keskeyttää asiakkaan pääsy Palveluun tai muutoin keskeyttää Palvelun toimittaminen, jos se on tarpeen verkon tai Palvelujen kehittämiseksi tai muuttamiseksi, puutteellisuuksien ja vikojen korjaamiseksi, teleliikenteen turvaamiseksi tai muista huolto- tai ylläpitotöistä taikka laista, viranomaisen määräyksistä tai muista vastaavista syistä johtuen.


Tuotteet

Tarkat tuotekuvaukset ja tuotepakettiominaisuudet löytyvät tuotevalintasivulta.

Tuotepaketeista aktivointipaketti ei sisällä tunnisteperiä.

Tunnisteperien väritys, kuviointi ja ulkoasu saattaa poiketa sivustolla esillä olevista mallikuvista.


Yleistä palvelusta

Tilausvahvistus toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse välittömästi tilauksen jälkeen. Asiakas on itse vastuussa antamiensa tietojen virheettömyydestä. Käyttääkseen palvelua, asiakkaalla tulee olla toimiva sähköpostiosoite.

1. MYYJÄN YRITYS- JA YHTEYSTIEDOT

Webfigure Oy
Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@loytoavain.fi


2. TILAUSTEN TOIMITTAMINEN

Tilaukset toimitetaan ensisijaisesti suoraan asiakkaan kotiosoitteeseen tai postitoimipaikkaan, josta tilauksen voi noutaa. Tieto tilauksen toimitustavasta annetaan tilauksen tekemisen yhteydessä.


3. PERUUTTAMISEHDOT

Kuluttajansuojalain 6 luvun 14 §:n mukaan kuluttajalla on etämyynnissä oikeus peruuttaa sopimus ilmoittamalla siitä Palvelulle 14 päivän määräajassa. 14 päivän peruuttamisaika alkaa siitä hetkestä, kun asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen. Tavaran osalta peruutusaika alkaa kuitenkin tavaran vastaanottamisesta, jos tavara vastaanotetaan myöhemmin kuin tilausvahvistus.

Mikäli kuluttaja haluaa peruuttaa sopimuksen, tulee hänen tehdä peruuttamisilmoitus sekä palauttaa kaikki toimitetut tavarat (kuten tunnisteperä-kortit) ehjänä ja käyttämättömänä takaisin Palvelulle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen. Jos palvelu tai tavara on aktivoitu ja/tai otettu käyttöön, asiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta.


3.1 Peruuttamisilmoituksen tekeminen

Vapaamuotoinen peruutusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: asiakaspalvelu@loytoavain.fi



3.2 Palauttaminen

Asiakkaan on viivytyksettä palautettava vastaanottamansa tunnisteavaimenperät tai muu vastaavat hyödykkeet ehjänä ja käyttämättömänä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palautus tulee tehdä mahdollisuuksien mukaan alkuperäisessä pakkauksessa, kaikki oheistarvikkeet mukaan lukien.



3.3 Rahan palauttaminen peruuttamisstapauksissa

Tilanteissa, joissa rahaa palautetaan asiakkaalle Palvelun toimesta, palautus tapahtuu mahdollisimman pian sen jälkeen kun palautettu hyödyke on saapunut Palvelulle. Hyödyke tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa uudenveroisena kaikkine mukana mahdollisesti olleine lisätarvikkeineen. Rahan palautus tehdään mahdollisuuksien mukaan samalle luottokortille tai muulle kortille taikka pankkitilille, jolta maksusuoritus Palvelulle on tehty. Epäselvissä tai ongelmallisissa tapauksissa Palvelu on yhteydessä asiakkaaseen ennen rahan palautusta.



4. PALVELUN HINNASTO, LASKUTUS JA MAKSUEHDOT

Palvelut laskutetaan kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaan, hinnaston mukaisin ehdoin. Laskutus suoritetaan vuosilaskutuksena. Maksuaika on alkaen 14 päivän sisällä laskun päiväyksestä alkaen. Toimituksen mukana seuraa lasku, jolla maksu suoritetaan.

Mikäli laskua ei suoriteta maksuaikana lähetämme teille maksukehoituksen. Maksukehoituksesta toimisto veloittaa 5 euron muistutusmaksun. Tämän lisäksi veloitetaan viivästyskorko 9,5%:n vuosikoron mukaan. 

5. VOIMASSAOLOAIKA

Palvelujakson voimassaoloaika on yksi vuosi, alkaen tilausvahvistuksen tai tunnisteperien saapumisesta kuluttajalle. Kuluttajalla on mahdollisuus hyvissä ajoin ennen jakson päättymistä uusia tilaus.

6. ERIMIELISYYDET

Erimielisyydet ratkotaan yhteistyössä kuluttajaviranomaisten kanssa.


Yleiset palvelu- ja käyttöehdot

Palvelu on lähtökohtaisesti käytettävissä jatkuvasti. Palvelun tarjoajan pyrkimyksistä huolimatta Palvelussa saattaa olla väliaikaisia tai pitkäkestoisia keskeytyksiä johtuen mm. ylläpidosta, yleisestä järjestelmän tai Internetin toimintahäiriöstä tai ns. ylivoimaisesta esteestä.

Mikäli käyttäjä rikkoo Palvelun käyttöehtoja tai tiettyyn palveluun liittyviä erityisehtoja, Palvelun tarjoajalla on oikeus sulkea ja poistaa ko. käyttäjän tili. Palvelun tarjoajalla on oikeus olla hyväksymättä käyttäjän rekisteröityminen sivustolle ja/tai sulkea käyttäjän tili tarvittaessa, mikäli on aihetta epäillä, että kyseinen käyttäjä käyttää palvelua lain vastaisiin tarkoituksiin tai ei noudata Palvelun käyttöehtoja.

Palvelun tarjoajalla on oikeus muuttaa Palvelun sisältöä tai poistaa Palvelun tai sen osien sisältöä, rakennetta, palveluaikoja, tai muita Palveluun liittyviä seikkoja.

Asiakas ei saa käyttää palveluja siten, että siitä aiheutuu haittaa Palvelulle tai sopimuskumppanin verkolle tai laitteistolle tai muille käyttäjille tai kolmansille osapuolille.

Palveluntarjoajalla on oikeus lisätä, muuttaa ja poistaa osia Palvelusta sekä lopettaa Palvelun ylläpitäminen osittain tai kokonaisuudessaan.

Nämä ehdot tulevat voimaan 1.1.2018 ja ovat voimassa toistaiseksi.
Jaa ideasi, anna palautetta tai kerro kokemuksistasi

Arvostamme palautettasi. Auta meitä kehittämään palvelua entistä paremmaksi.

Palaute
Saat mm. koko perheelle soveltuvan avainturvan
vain 1,95 €/kk!
Pelkästään yhden ura-avaimen teettäminen maksaa noin 28 euroa.
Yhden lukon uudelleen sarjoittaminen maksaa noin 140 euroa.
Miksi taatusti hyödyt palvelusta?
Anna meidän kertoa 5 merkittävää syytä suoraan sähköpostiisi.
Ilmoita löytöavaimesta
Kiitos, että mahdollistat avaimen palautumisen omistajalle!
Onko avaimessa/avainnipussa Löytöavain-tunniste?
Huom! Tunnistetagin ulkoasu
saattaa poiketa mallikuvasta.
Avaimien tiedustelu
Vastaamme tiedusteluihin pääsääntöisesti sähköpostilla, mikäli palveluun on jätetty avaimia koskeva löytöilmoitus.

Huomioi: Palvelun ylläpidolla ei ole koskaan hallussaan löytöavaimia, vaan pelkästään löytöilmoituksia avaimista.

Omat yhteystiedot
Avaimen ja oletetun katoamispaikan tietoja
Sulje
Salattu yhteys

Lähetä löytöilmoitus
suoraan avaimen omistajalle.

Ilmoittajan tiedot - ei pakollinen
Virheellinen koodi. Tarkista ilmoituskoodi. Please check the Notify ID.
Tarkista löytöilmoitusviesti.
Roskapostivarmenne
Kysymys: Mikä eläin haukkuu?
Kysymyksen tarkoitus on varmistaa, ettei lähettäjä ole roskapostirobotti.

Sulje
Salattu yhteys

Jätä löytöilmoitus.

Ilmoittajan tiedot - ei pakollinen
Nämä tiedot eivät näy ilmoituksessa.
Löytöpaikan tiedot
Löytöpäivämäärä
Mahdollinen avaimen noutopaikka
Kuvaus avaimesta / avainnipusta
Tarkista löytöilmoitusviesti.
Roskapostivarmenne
Kysymys: Mikä eläin haukkuu?
Kysymyksen tarkoitus on varmistaa, ettei lähettäjä ole roskapostirobotti.